Runderoormerken

Wij hebben ruim 45 jaar ervaring met de productie en leveringen van oormerken voor varkens, schapen, geiten en runderen.


HET 'NIEUWE' I&R-SYSTEEM
Het I&R systeem voor runderen is veranderd per 8 december 2006. Wij leveren u uiteraard nog steeds de I&R runderoormerken van Chevillot en Allflex. U bent destijds door het I&R-bureau en het Ministerie van Landbouw op de hoogte gebracht van een nieuw I&R-systeem. Voor u als veehouder is er niet veel veranderd wat betreft het bestellen van de I&R - oormerken.
 

Als u een abonnement heeft, bestelt de I&R computer voor u nog steeds automatisch de nieuwe voorraad I&R oormerken bij uw leverancier. Zodra u weer kalfjes heeft gemeld en u hierdoor onder uw minimum bent gekomen, plaatst het I&R voor u een bestelling bij ons. 
 

De verloren oormerken kunt u rechtstreeks bij ons bestellen, of via uw managementpakket. Dit gaat sinds 2015 niet meer via de site van RVO. (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland)

 

Als u elektronische, vervangende oormerken wilt bestellen, controleert u dan goed of dit gaat via uw managementpakket. Mocht dit niet lukken, kunt u het beste ons bestelformulier gebruiken. 


 

Kan ik ook rechtstreeks een losse bestelling plaatsen voor nieuwe voorraad voor kalveren bij Hut?
Ja, dat kan. U kunt ons bellen om uw bestelling te plaatsen of u kunt het bestelformulier gebruiken.

Hieronder kunt u kiezen uit meerdere opties: 

 

- Ik wil HDX elektronische oormerken bestellen  (let op, er zijn 4 verschillende varianten beschikbaar!)

- Ik wil standaard, visuele oormerken bestellen

- Ik wil Allflex BVD oormerken bestellen

- Ik wil Allflex DNA oormerken bestellen (i.s.m. CRV)

 

Kan Hut zien of er een bestelling voor mij is binnengekomen?
Ja, als u een abonnement heeft bij het I&R (RVO), kunnen wij zien of er alweer een bestelling voor u bij ons is geplaatst. Ook als u zelf een bestelling heeft doorgegeven aan RVO, kunnen wij de dag nadat u de bestelling heeft geplaatst, de bestelling in ons systeem zien.
 

Wanneer zijn mijn levensnummers bekend?
Direct nadat u uw bestelling heeft geplaatst, of direct nadat er vanuit uw abonnement een bestelling is aangemaakt, kunt u de levensnummers op uw lijst met vrije voorraad zien staan.

Mocht u de nummers niet te zien krijgen, kunt u altijd contact met ons opnemen en kunnen wij u een aantal nummers doorgeven.
 

Voor alle overige vragen met betrekking tot uw bestelling, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
U kunt ons bereiken per mail: info@hut.nl of telefonisch op nummer: 0591-61 83 44.
 

Wij zijn u graag van dienst!